ANA SİTEYE GİT
Kategori Seçiniz
Ofis Projelendirme
Temel mantıkta beş adımdan oluşan ofis projelendirmemiz çok taraflı incelenmektedir. Tabiri caizse ince eleyip sık dokuyan Grand ofis mimarları ofisinizin tüm ihtiyaçlarını kusursuz karşılayabilmek adına öncelikle çalışma alanınızı ziyaret eder. Ofisinizde dilediğiniz ve ihtiyacınız olan mobilyalar için alan kontrolleri, ölçü alımları gibi gerekli incelemeleri yapılır sonrasında planlama aşamasına geçilir.
 
Mimarlarımız ofisinizde yaptığı incelemeler sonrasında istek ve beklentileriniz  üzerine aldığı teknik bilgiler ile mobilyalarınızı oluşturma planlamasını yapmaya başlar. Yapılan planlama ardından sizlere sunulur. Onay alındığı taktirde bir sonraki aşama olan tasarım kısmına geçilir.
 
Tüm teknik bilgiler hazır olduktan sonra planlama aşaması da tamamlanır ve mobilyalarınızın tasarım aşaması başlar. Bu noktada sizlerin hayal ettiği zevkinize hitap eden ofis mobilyaları mimarlarımız tarafından gerçekleştirilmeye başlanmış olur. Tasarımlar tamamlandıktan sonra dilerseniz online olarak dilerseniz de birebir olarak mimarlarımız ile tasarımları inceleme şansınız olacaktır. Tasarımlar üzerinde beğenmediğiniz hususlar değiştirilebilir veya beklentilerinize uygun görürseniz satın alma aşamasına geçebilirsiniz.
 
Tasarımlar sizlerin onayını aldığı taktirde Grand Ofis Mobilyaları ile firmanız arasında satın alma süreci başlamış olur. Bu aşamada maliyet belirlemesi, uygulama aşamaları ve anlaşma koşulları netleştirilir. Sonrasında uygulama kısmına geçmiş olunur böylelikle son olarak hayal ettiğiniz ofis mobilyalarınızın gerçeğe dönüştüğü aşamaya gelinir.  Bu noktaya gelinene kadar geçilen aşamalarda yapılan inceleme, planlama, tasarım ve satın alma aşamaları sonrasında mobilyalarınız üretim aşamasına geçer. Üretimi tamamlanan ofis mobilyalarınız sorunsuz şekilde nakliye işlemlerinin ardından ofisinizde mimarlarımızın belirlediği ilgili alanlara uygulanır.